nota: El enlace se perderá con los días y sólo podrá ser consultado en pdf y de pago.
"Volem que aquests senyors siguin condemnats a trobar una feina, cobrar 1.000 euros i arribar a final de mes", demana una lectora
EL PERIÓDICO BARCELONA
Aquestes són les cartes dels lectors publicades avui a l'edició impresa d'EL PERIÓDICO i que es refereixen a l'últim cas de corrupció de Santa Coloma de Gramenet:NO ELS EMPRESONIN
No volem que aquests personatges causants de múltiples casos de corrupció vagin a la presó. No volem haver-los de mantenir. Volem que els diners robats en partits polítics, sales i fundacions musicals i ajuntaments els tornin per impulsar l’ocupació i projectes socials per als quals ara no hi ha pressupost a causa de la crisi.
Volem que aquests senyors (per anomenar-los d’alguna manera) no siguin empresonats, sinó que hagin de buscar feina. I, si en troben, treballar per un sou de 1.000 euros o menys, buscar-se un pis per viure i patir en la seva pròpia carn el que moltíssima gent d’aquest país està patint, en gran part a causa de l’espoliació que ells han causat.
Carme Alemany / M. Isabel Belmonte Barcelona
Al final, pongo la traducción:
"Queremos que estos señores sean condenados a encontrar un trabajo, cobrar 1.000 euros y llegar fin de mes", pide una lectora
Estas son las cartas de los lectores publicadas hoy en la edición impresa de EL PERIÓDICO y que se refieren al últimpo caso de corrupción de Santa Colonma de Gramenet:
NO LOS ENCARCELEN
No queremos que estos personajes causantes de múltiples casos de corrupción vayan a la cárcel. No queremos mantenerlos. Queremos que el dinero robado en partidos políticos, salas y fundaciones musicales y ayuntamientos sea devuelto para impulsar el empleo y proyectos sociales para los que ahora no hay presupuesto debido a la crisis .
Queremos que esos señores (por llamarlos de alguna manera) no sean encarcelados, sino que sean condenados a encontrar trabajo. Ojalá lo encuentren, y que con un sueldo de 1.000 euros o menos paguen todos los gastos y lleguen a fin de mes. Que sufran en su propia carne lo que miles de ciudadanos honrados están sufriendo.
Carme Alemany / M. Isabel Belmonte Barcelona
Manel Aljama, recogido de la edición deigital de El Periódico de Catalunya.